kawan2:

Tuesday, July 3, 2012

sabaq...

kadang-kadang aku rasa macam nak berenti berharap,sebab,sebabnya apa yang selalu aku harap,aku impi jarang ,menjadi seperti yang aku mau...,sangat frust,sangat sedih,sangat sangat patah semangat....

tapi aku bukan zaman remaja lagi untuk hentak-hentak kaki,antuk-antuk kepala untuk tunjuk tanda protes,seiring dengan zaman,keadaan,adakalanya segala semua tu biarpun pahit aku kena telan walaupun kadang-kadang rasa macam nak jerit ja kat airpot ni,bila sebut bab jerit,teringat aku kisah kawan-kawan umah sewa waktu aku di giat mara bagan dalam ,butterworth penang...tiap-tiap petang kawan serumah akan lepak2 di stesen keretapi n jeti feri ke penang(sebelah-sebelah ja stesen tu...) nak jadi cerita konon-konon tensen dengan keja2 kat giat mara depa pun menjeritla sesungguh ati kat stesen tu,....pastu kena jerkah balik dengan sapa ntah hahaha! lari lintang pukang la depa tanpa tengok belakang lagi,...hmm kunon nak jerot ala lepas tensen la macam dalam pilem tu hihi.... pucat lesi kooo....
kenangan akan terus jadi sejarah yang memang takkan berulang lagi dalam hidup kita,...macam aku apa yang aku lalui sekarang ini tak dapat tanding dengan apa yang akui lalui dulu,...semenjak berjauhan, segala aktiviti yang aku rindu ,majlis kawen sedara & kawan,hal kematian,sakit demam semuanya aku terlepas....
kalo ada yang menjual mesin putaran masa mesti lakukan.....
haii wani,dalam idup ni tak semua yang akan kita dapat.....
jadi bersabaq jela....tapi sampai bila aku nak sabar,....tayar lori yang tebai pun lama-lama haus jugak,....err tu tayar lori,perasaan aku?,,,..sama ke macam tayar lori,? ...sabaq je la,.semua tu dugaan idup,...hyshhhh,sedih pulak pagi2 ni,...hanya Tuhan yang ketahui...touching lebiyy suda...

5 comments:

wahida said...

kenapa ni?
apapun, bykkan sabar ye dear...

Mimosalina said...

naper ni kak...
akak kan kuat...ce citer.ce citer..

mRs sYa said...

chill sis...sabaq byk2 naa...

Cik Ina Do Do Cheng said...

buatlah benda yang membahagiakan kita.membahagiakan orang kita sayang pun boleh membahgiakan kita gak. bertabah ye dan terus bertabah.

Angah said...

biasala kadang2 kan kita ni emosi tk stavbil huhu

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers