kawan2:

Friday, July 6, 2012

biasa-biasa saja,..

restday kelmarin,kami tak kemana pun,..sekadar pi repair gigi hehe,..maklum la kan usia pun bukan muda lagi,baik cegah (tampal gigi) sebelum parah,..kaloparah jadi la macam hero gomeh yang kena cabut gigi gerahamnya itewww,...
jadi atas sebab itu ,2 hari kami makan nasi lembik aka buboq nasik dengan shop ayam,.yang mana mendapat permintaan yang tinggi oleh cik mek aleesya,,,,shedap la ibu buat ,pandai ibu buat haha!..ni bukan aku yang cakap,tapi aleesya yang cakap tau...


jadila wat shop ayam boh karot,kentang bilis,daun bawang,bwg gurin,oww sangat lazat kalo ujan2 makan cemtu,...

dalam pada tu semangat menjahit yang tiba-tiba muncul lalu aku siap la sarung bantai 13bijik atas permintaan mama yang lepas2....bukan senang nak dapat semngat cemni ok,....

pastu masa odw balik klinik gigi tu teringat pulak nak makan rambutan,..hmmm rasanya agak mengeciwakan,rm16 utk 3kilo,...beli dekat tepi jalan nak p restoren rNteguh tu...hmm apo nak buek dah tringin kan....tapi tak sesedap buah kek kampunggg den...takpo len kali cubo lagi yooo..


3 comments:

et said...

aik teringin buah mutan yer,hahaha
yerla cegah sebelum reput.hahaha
uit ikan bilis sabah ka?muahaha

ZurHeritage said...

huhuhu.. aku bru je lpas kena serangan sakit gigi yg amat dasyat wani, mau xtidoq satu hari tu.... muka membengkek... tula pasal bila tampalan yg dah terkeluar tidak diganti dgn yg baru.....mode,sakit gigi blom abis

Angah said...

uii ada orang sakit gigi rupanya,adoidoi,sakit gigi perit tu,...huhu...
et:mesti a bilis sabah bah,....buah moktan,hehe...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers