kawan2:

Thursday, July 12, 2012

sambung jalan lagi....

sambungan:-
dalam banyak -banyak tempat aku rasa tempat ni aleesya paling suka ,pasai tempatni aleesya dapat bagi makan ikan,rabbit dengan duck yang macam kelaparan...(munkin depa dibiaqkan kelaparan sebab baru pelawat akan beli makanan ikan yangdijual dan bagi depa ni makan dengan keadaan berebut2 ,kalo depa kenyang mesti depa wat tak heran ja kan..)
punya la menjerit2 seronok bila aleesya kena kerumun dengan duck tu,..masa ni lepas naik keta kabel...



sempat lagi sengih masa rabbit dok makan karot tu,...tapi keisan rabbit kat sini tak gebu sangat dan tak bersih sangat...sian depa....
dua beranak yang cukup ngam!

aksi ni lagi,..trend kot haha...!ni masa pintu nak masuk ke keta kabel tu dalam oriental village tu...

tiap kali melawat mana2 tempat bersama hero gomeh haruslah ada tempat yang under construction ,masa ni sky brdge tutup..huhu takpa len kali mai lagi..err ,len kali mai pun tk mao naik keta kabel dah kot,hehe rasa gayat..huhu) masa mai 4 tahun lepas tak merasa nek keta kabel sebab cuaca tak elok.
hero gomeh pun rasa macam kaki dah tertinggal di kaki gunung haha masa nek keta kabel ni...

kami singgah pulak di galeri perdana dah masa mai dulu tak sempat melawat...

ada macam2 koleksi hadiah untuk mantan perdana menteri DR.MAHATHIR MOHAMAD yang disayangi ramai....

kubah ditengah2 galeri tu,sangat cantik....!

aleesya dengan cenderahati dari pihak thailand.

pastu kami lajak lagi ke langkawi bird park,walaupun kami dah mai dulu,tapi masa tu aleesya tak ikot la,yala masatu dia keciklagi,aku pun ngam2 lepas pantang kat aleesya...

antara tempat yang aleesya paling suka,anak kambing yang sangat jinak,siap pusing2 ikut anak aku sebab nak rebut sayuq kat tangan anakku,...rusa tu okja,yang anak kambing mak oiii punya aktif.!
oh ya sebelum nak masuk ke bird park ni akan ada staff dia yang akan suruh kita amik gambar dengan burung2 tu ,pastu dipertengahan jalan sewaktu dalam kawasan bird park ni depa kan promot kan gambar ni ,terpulang pada kita la nak beli ke tak..aku? huhu tak beli pun...
sambung lagi-......

6 comments:

YanaHime said...

amboi! kemain depa naa, jalan sakan aih!

bujal X said...

apsal terjelir tengok itik? keh keh~

Angah said...

ala jalan biasa2 ja yana,..
bujal: terjelir,biasala anak aku memang suka wat aksi2 pelik cmtu haha

wahida said...

anak aku si abang tu gayat giler masa naik keta kabel tu...haha...

nita said...

wah.. bestnya..
Aleesya tak takut erk bg makan kat rabbit, boleh jadi gang ngan anak2 saya ni..Asyraf & Aishah memang suka bab2 bagi makan kat binatang nih..

Angah said...

nita: rabbit dia tak takut tp kalo patong2 mcm kat muzim memang kompem takut hihi..
waheda: laki aku,anak aku kira kami semua memangtakot masa naik keta kabel tu rasa kaki tertinggal kat kaki bukit haha

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers