kawan2:

Tuesday, July 17, 2012

aktiviti 3hari 2mlm kami....

ni kisah sekaling harung,3 hari 2mlm off tempoh hari,..aku habiskan masa di umah aja,dengan bereskan kerja-kerja tertunggak dan hingga kini masih tertunggak lagi,..so entry kali ni agak banyak gambaq ye kawan-kawan....


ni kisah aqif n aleesya yang usung otomen ni sana sini dalam umah ,otomen yang dibawak aqif dari umah nenek,..aqif peminat otomen dan bola kelampong,sebutan aqif untukkartun bola kampung haha!....

habih otomen tu dikejakan depa 2,sat kena pusing tengkuk,tangan tercabut kaki...
pastu sat-sat tekan bagi kuaq bunyi,yang pelik otomen ni cakap cina bukan cakap jepun k..

dan last-last otomen ni pecah kat tangan sebab kena hempap dengan tuan dia,aqif pi naik atas otomen ni macam kuda...huhu

ni pulak kisah aku yang nak abiskan roti yang nak expired,...maka terjadila bengkang roti pandan maklum la ada kebun pandan blakang umah...

tu dia naik tinggi....tapi sayang tak taur dengan bijann,lupaaa

ni sebelum bakaq la...

ni pulak hasil jalan2 kami ke midvalley,dapatla cari jugak lori oreo ni.tertunai sudah hasrat dihati hero gomeh.dalam lori tu adala 5 ketui pek kecik oreo tu, harga rm19.95..bulih la kot...

tu model oreo tak berbayaq,..opps sila abaikan props kat blakang tu ya...

aksi macam biasala kan...dah bosan la tu...

ni pameran mickey mouse yang kat midvalley tingkat atas tu,...bykla patung2 mickey ni.sesuai utk peminat mickey..tapi kalo peminat mickey yang penakut macam anak aku ni susah skit,..nak amik gambar dengan replika yang besaq2 memang hmmmm takdo la....



tengok tu....

asyik-asyik majok....

ni aksi licin,laksa dik mah laku wooo,alesya makan ngan kicap..laksa ni cik et dari kekodokbulat yang bagi,...terimakasih ...

licin....
ni pun cik et yang bagi,brownies dari bandung ..sedap banget....

hang bagi banyak kat aku et,sampai aku bleh ulang2 dua kali....

tapi aku hanya boleih makan pada esok harinya atas sebab2 yang tak dapat dinyatakan disini..tapi tetap mantop rasanya walaupun teloqnya dah abih aleesya makan.....masih pada et dan dato k kerana selalu jamu aku makan bagi bina body...haha

ni pulak kisah umah yang tak sudah2...umah aku yang tak dak orang sewa lagi atas sebab kerosakkan dari pembinaan yang kedekut simen...pasiaq haluih ja banyak...

tu rupa paras tangga aku yang dirobek2 sebab bila ketok kosong ja bunyi,korek punya korek nahhh pasiaq saja....huhu nampaknya poket tuan umah pun kena la ketuk2 ya..huhu
apa nak buat rezeki tukang umah...
jadi berakhirla aktiviti kami 3hari 2mlm di umah sendiri dengan aktiviti sendiri haha....

4 comments:

YanaHime said...

sedap plak aku tengok bengkang roti tu

wahida said...

lori oreo tu mana ko dpt? ckp ckp

Angah said...

hehe sedap dan lemak,
wahida: sekarang kan ada promosi oreo wat jual lori tu....rm19.95 ja

Sash said...

Lakksaaaaaaaaa yummmmmms! Nak nak! :))

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers