kawan2:

Sunday, April 29, 2012

utk orang sakit...

hari sabtu yang lepas,kami ke NCI utk melawat orang sakit...pi tengok kawan setempat keja yang masuk wad keluaq wad akibat sakit pinggang slip disc.utk lawatan itu,si ibu menyediakan puding stoberi menggunakan stok stoberi yang diberi oleh momy shaerah dari cameron highland tempoh hari yang telah dijerukkan dgn ayaq golaa....

satu utk encik zaki ,satu utk encik azarya....
2 pesakit

bila dikerat macamnila rupa nyaaa..

iklan sat buah cherry barbados ku yang sulong...sayangnya buah ni tk sempat ranum,sedaq2 dah jatuh ke bumi ,kira baru nak oren la...lalu dirasa..mm tkla masam sangat munkin sebab kurang ranum.tapi ok la...dlm nya ada biji2 kecik....

gaya seorang anak yang sangat bercakap pandai...



ni hasil tulisan aleesya yang dicatitkan dalam buku sewaktu lawatan ke wad tu....
kira gaya mcm wartawan la ..haha

ni uncle zaki yang selalu usik aleesya, sampaikan aleesya takpandang lansung muka uncle zaki


ni sorang pesakit lagi dari bilik depan namanya uncle azarya...

masing-masing macam pakar melihat gambar x-ray

ni antara gambar yang wartawan kecik aleesya snapkan...

gambaq kaki dia pun jadi!

slipper uncle..haha

pemandangan luar,international school nilai.

sempat lagi anak beranak ni posing...




macam -macam....
jumpa lagi...



6 comments:

et said...

sian uncle ki...langsung aleesya tak pandang...hahaha...sib baik dia tak kuarkan ayat keramat dia tu..hahaha..hamboi keta belakang aleesya tu.besaq nampak...muahaha

Angah said...

haha uncle ki cukup suka usik dia,smpai uncle bagi mkn pun tkmo,dok suka amikgmbar sana sini..tongsmpah pun dia snap tau...

BugsCrafting said...

hmmmm cikbugs rasa puding tu cantik bila dah potong... rajin betoi nooooo... memang la angah hang la paling rajin paling berbakat serba bulih dia tu hahahahah

contoh ayat lazim yang bakal keluar dlm upsr 2012

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Angah..Alhamdulilah,k.atie dah semakin sembuh cuma batuk jer.
Nampak sedap puding stoberi tu..k.atie pon sakit gak..nk gak sebekas.hihi
Pandai anak dara kecik angah tu berposing yer..comelll jer :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Angah..Alhamdulilah,k.atie dah semakin sembuh cuma batuk jer.
Nampak sedap puding stoberi tu..k.atie pon sakit gak..nk gak sebekas.hihi
Pandai anak dara kecik angah tu berposing yer..comelll jer :D

Angah said...

cikbugs:- oh pudingtu aku saja buat dh tkdak pa nak bwk tgk org sakit...cantik,tp kamera kami tk mahaiii hehe
k.tie: dia memang suka bergaya...nak sebekas bulih2 haha bagi adrez...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers