kawan2:

Tuesday, April 17, 2012

emm alahai

entry yang agak emo dari pekerja kaunter macam aku...
err akak.....err akakkk...
eii allo cikk belajar,keja ja tinggi ..agak2 la umur setaraf mak2 panggil aku akak..
dah la masuk ikut suka hati,mau je ku halao nyahh kau dari sini..
(tapi disebabkan aku ni pekerja yang mengamalkan budaya budi bahasa budaya kita,aku leh kontrol lagi tahap hangin dalam badan ni..)
tua sangat ke aku ni,aku nampak mcam tua dari korang apasalahnya sebut cik ke puan ke...
aku,..walaupun tk ngaji tinggi ,tapi sekuang2nya tahu beradap dengan customer,tetamu yang datang..tak semesti nya nampak tua terus panggil akak....akkkakkkk...eiiii
cuba panggil puan,cik..haaa baru laaa orang pun nak jawab dengan muka yang ikhlas jee...

takkan nakwat muka cemni kot haha!

munkin diaorang tak diajar utk menghormatkan orang kot....
memang la bila orang panggil akakk,itu kadang2 tandanya hormat...tapi eii tak leh aku,..
takleh trima kalo tua mcm atok2,pangkat bapak,pangkat mak panggil aku akakkkk,..
(hmm tua2 nye adik2 aku ni..)
dan akan ku balas dengan lantanggnyee..kejapppp ye akaakkk,kejap yee baaaaaaaanggggg..
puas ati aku....
maap,entry ter EMO skeet..
nyampah i


5 comments:

Anonymous said...

memang sentap...tapi tak jadi sentap sebab tengok gambaq tu..hahaha..moga mulut aku tak jadi macam tu

et

nita said...

hehehe... selalu kena tapi dah lali so kita wat tak dengar je.. ;p

tapi sekarang macam takleh time kalo budak2 pangkat adik2 kite panggil kite Makcik.. eeeiiiii, sabor jelah...

Angah said...

hahaha tawu takpaaa..sentap akakkkk

Along said...

memang nahas kalau dapat kat aku orang mcm ni...

Angah said...

haha

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers