kawan2:

Saturday, April 7, 2012

kenapa kita ketawa sgt?...


entry ni utk kawan2 sekerja aku..
semalam,..kelmarin kenapa kita happy@ketawa @gembira sangat..?
adakah kita betul2 happy?
adakah itu tindakan normal utk orang yang macam tak dak kehidupan macam kita ni menghayati kegembiraan dengan cara kita...
bila odway balik umah semalam aku terpikiaq awat kita happy sangat haaa...dan hari ni mata kiri aku tergerak2..apa petanda tu...
adakah kita akan terpisah kawan?
aku rasa biarpun kita tak sempurna ,(kita manusia memangla tak sempurna) tapi kita dah cuba sebaik mungkin untuk pertahan dan lancarkan prestasi kerja kita...jaga kubu kuat kita noo..
harap-harap khabar yang kita dengar tu hanya omongan kosong..
aku tak mau mengharap dan menaruh harapan...tapi aku kalo bleh biaq kita saja yang ada disini tanpa perlu ganti2lagi..(bukan nak kongker na)
tapi tak salah kita nak happy kan ,walaupun hakikatnya masing-masing punya masalah tersendiri..
teringat baikt lagu maher zeinnn,
InsyaALLAH,
InsyaALLAH,insyaALAH
ada jalan nyaaaaaaa


ketawa

mungkin ketawa tu ubat pengubat lara utk orang yang duka lara macam aku,..hmmm
no tenshon tenshonnnn......berikut saya bagitau khasiat ketawaaaa:

a. Merendahkan tekanan darah

b. Merangsang mood.

c. Meningkatkan daya ketahanan badan.

d. Memperbaiki fungsi otak

e. Melindungi jantung.

f. Merapatkan hubungan dengan orang lain.

g. Melegakan perasaan.

h. Membuatkan kita berasa selesa.

mungkin sebab tu la aku gelak sangat kelmarin,,nak release tenshonn katakan...hmm
nasib beik meter kat dinding tu tak naik bleppbleppbleeeeppp


ketawa

ketawa lagi...
jangan ada yang teGHEyak sudahlaaaaa noo lepaih ni.....

kredit pic & sumber to: google...

tegheyak: - menangis

1 comment:

Anonymous said...

owh ketawa hanya pelepas tensen sebab penat melalui minggu2 yang mencabar...semoga semuanya berjalan lancar.amin

aku pun tak tau mcm mana kalau aku yang kena...mintak selisih la beb..
banjir subang aku nangis

et

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers