kawan2:

Wednesday, October 3, 2012

misi pencarian cempedak bermula....

 misi pencarian ceMPEDAK sedang bermula.....oh cempedak dok tang mana ni,...aduyai mengidam nak makan cempedak...sesiapa yang mengetahui,...bagitaulaaa yeee....


oww,tidak la sampai sebanyak gini,maunya pagi tengahari petang malam menu cempedak ja,mau pening pulak.....


saya hanya ingin kan sebiji macamni pun dah memadai ....


untuk saya menggorengnyeeee...................
aarrrr.....cempedak oh cempedak....
di mana kamu,...
misi pencarian cempedak bermula dan belum berakhir.....


kredit gambar to google....
oww sedapnya kalo dapat.....
kesian saya kan.....huhu

6 comments:

Anonymous said...

alamak kawanku...jangan masuk mimpi sudahla..nanti kami tolong kamu riki2 yer..hahaha

psssttt...dpt daun cempedak jer boleh tak?

et

wahida said...

kesian ko nok...

aku tgk, aku pulak teringin...huwaaaaa!!

Angah said...

daun cmpedak,alamak kalo leh goreng ok gak haha...
wahida: tula tgh mengidam ni ..huhu

YanaHime said...

Alahai...ciannya kwn aku ni. Harap2 dptlaa naa. Klu kat kulim ada gak laa kat market kulim tu. Ni kat sp tak dptlaa nak tulun

nita said...

hurmm.... jangan kata awak saja yang mengidam cempedak ni, saya pun dah terikut bila tengok gambor tu... hik..hik..hik...

Jna marcello said...

KAK NTY DA JUMPA GORENG BOLE LAA SHARE2 HEEEE.. ;D

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers