kawan2:

Friday, October 5, 2012

puding pelangi senja....

kisah cempedak di tinggalkan seketika sementara misi pencarian masih diteruskan...
kali ni kisah puding pelangi senja...haha knapa nama pelangi senja sebabnya rupanya macam awan yang nak ke senja hahahaha...ye la kot..ala puding rotije pun nama ja modipaid sket...


 hajat dihati nak wat bagi gelombang cantik punya,last2 jadi la tak keruan lapis2 awan senja gitu haha...


sila lihat gelagat anakku,macam takot ja nak telan haha....eksen ja lebih...tapi makan jugak,siap tambah2...yela sapa lagi nak makan kalo bukan kami 3 beranak ja....dan tak lupa kawan yang selalu jadi panel foodtesting ku dan semangatku, et@kekodokbulat... 



nampaknya peminat puding begitu berpuas ati dengan puding kali ni walaopun warna nya agak kelam,tkpa janji bukan kelam kabotkan...
ok la,apa pulak menu nak wat petang ni,hmmmm macam nak buat kek ja..cecehhh mai seru rajin la tu,....semangat sangat....makan tak banyak mana pun...haha...k daaa ,..esok off oohh nikmatnya....2hari 1/2.....nikmat nikmat.....alhamdullilah....

7 comments:

et said...

memang sheeedap...TERIMA KASIH la sebab memberi yer..

aku tak malu..nanti buat bagi lagi..hahaha

YanaHime said...

eksaited ja aleesya

ZurHeritage said...

waaahhh angahh.. sodap tu pudinggg
mai hantaq ckitt///

wahida said...

bak mai resepi plisss...

Angah said...

haaaa haa nak resepi? bulih2 nanti aa....

Mimosalina said...

wah..sedapnye kak...
cek bg resepinya...

nita said...

suka tengok aleesya..ha'ah angah resepinya maner ??

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers