kawan2:

Friday, May 11, 2012

lagi2 kek & hadiah..


lagi-lagi kek kukuih cekelat ni la,...kalo dah mai angin rajin sanggup balik keja pagi2 terus pi buat kek....tu mai semangat rajin la,kalo mai semangat malaih tkleh wat pa la kannn hehe,hari off pun tak jadi produk apa pun...dok golek2 ja ...
sempena jari yang dah semakin ok,aku gagahkan buat kek badei toyou(kek birthday to u maksudnya,tu sebutan anak aku) aku wat kukuihla,sebab aku bab nak bakar kek dalam oben selalu ja tak jadi masak betui,dia jadi keliling masak,tapi mai tang tengah nahh kolam tepung tak masak...maka konsep kukuihla ku guna ,almaklumla guna periuk kukuih yang baru beli kat kajang tu la,yang limapoloh hengget tu,pasai kes periuk aku yang ado dah berlubang,hmm balik balik kampong kena cari tampai periokla jawabnya,sayang sebab baru g periuk tu n cinonet ja comei...hehe(bukan kudokut yaa)
bab nak buat kek ni jugakla yang menyebabkan jari ku cedera .tgk sini yang hampir nak terjojol lomak keluar gara2 buka tin susu yang tak hengat ,konon nak bukak ala masTAR chep haha,nah kauuu tersembul lemaktu,nasib beik jari montel kalo dak,alamat hmmm .dekat seminggu jugakla jari tak leh lurus sebab bengkak,syukur2 dah ok



aku bagi sikit kat member aku si mawi tu,ya la anak dia sama tahun ngan anak aku,tu yg bagi hadiahm,tp bestday dah lepas la bulan 4 haritu,tkpala,walaolambat janji ingat kankan kan...aku bagi la 2 bijik beg comei satu utk abg si rayyan,1 utk baby sofiya...baby dhiya sofiya yang penah aku buat rompers tulis nama dia tu....http://aduhaianak.blogspot.com/2012/01/semakin-hari-semakin-sibukdan-utk-bulan.html

biasala kan,chep wani kalo buat kek ka,koi ka mesti tak sah kalo tak dak saiz yang senget,saiz yg pasti tak sama,hehe,al-maklumla kami menggunakan
konsep " cepat,mudah dan ringkas " hehe
bye

2 comments:

Anonymous said...

hahaha...takpaa...biaq koi senget tapi rasa adalah mantopp...adoi bila aku nak buat koi ni wani oiiii

hehehe

et

Angah said...

buat sajaa dong,jgn tunggu2 lagik

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers