kawan2:

Wednesday, May 9, 2012

eii takbuleh aku,kuang ajaq tuii!


salah sapa,salah mak bapak yang didik ka? salah diri sendiri yang tak dak akai ka? salah masyarakat ka? salah siapa? walaoapapun kesalahan,masalah jangan jadikan anak sebagai pelepas marah ,dendam,..!
aku tak paham betui tengok video ni,kenapa la si ibu yang nama dira ke ira apantah sanggup pukui anak dia cmtu,ka ni bukan anak hang? eiii tak bulih aku,geram nya kuang ajaq tui,heii hang beranak tak sakit ka haa? apa salah anak hang,kalo salahkat laki pun pi la bantai si laki,yang hang pi pukui anak hang dia bukan tau apa,har@# ja@$* hang ni! hang kalo tak sayang anak pi bagi kat orang ,tak payah dok lanyak dia mcam tu,hang ingat hang sorang ja ada masalah,tu kat luar sana nuu lagi ramai yang masalah lagi berat pada hang,tapi kenapa hang jadi laguni?jangan buat anak macamni,satu hari nanti hang tua jangan salahkan anak hang kalo dia tak dapat terima hang,jangan masa tu nak merayu2 kat paper muka depan cari anakla,..apa laa....

jangan ikut hati wahai ibu muda,kalo ikut hati memang mati ...
jangan biaq setan kuasai diri hang,..lani sapa yang rugi,gelap dah buku rekod hang dah kena jel 18bulan...hang taksayang ka anak hang,kalo tak sayang bok mai sini ....memang apa bengong punya manusia la hang ni,...padanla hat yang dok tolong rakam ni sampai 4minit hampa rakam n bercakap tu pun,peduli apa kalo hang kena bantai skali pasai hang dok tegur dia dok pukui anak tu...kalo betui si ibu ni tak berapa berakai pun,kenapa la hampa biaq baby tu sampai kena bantai camtu,kesian dia.kalo aku mau si ibu ni kena sepak ala moroe attack dusyum2 dah!
maafla kalo entry kali ni agak emoSHONEL skit,sebab aku tak buleh tgk orang mcmni dok buat kat anak dia....eii haluih ja ku nampak hanggg !!!!!

sapa yang belom tengok video tu klik sini,tu pun sapa yang sanggup tengok sampai abih la,moga-moga ALLAH melindungi anak kecil ni daripada bahaya dan kembali sihat mudah-mudahan....
sedih,sian baby tu,...mengalir ayaq mata tengok....


Berikut penjelasan PDRM mengenai video penderaan bayi yang hangat disebarkan:

STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI :

Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001. - http://www.facebook.com/PolisDirajaMalaysia

semoga ALLAH melindungi anak kecil ini.

5 comments:

Anonymous said...

bangang mak dia nie...sib baik dah kena tangkap.kat sepang rupanya yer?naperla tak hantar umah aku...letak depan umah tapi ketuk la pinu dulu kan?hahahha

et

wahida said...

yg aku baca, mak baby ni kena rogol dan anak yg lahir ni pun hasil insiden tu...dia tak berapa siuman sbb trauma yg dihadapi...

dan sekarang dia dah terima hukuman pun...

mmg aku sedih tgk baby tu...sedih sgt...semoga dia sihat selalu..

Dee said...

eloklah pun kena penjara..tp rasa mcm nak hempuk kepala dia baliklah..boleh tak? apapun..budak tu tak berdosa..

Dee said...

eloklah pun kena penjara..tp rasa mcm nak hempuk kepala dia baliklah..boleh tak? apapun reason dia...budak tu tak berdosa..

Angah said...

sebab tu ku ckp kawan2,..kalo ye pun mak nye tak berakai napa la yg tukangrakam video ni biar baby tu smpai 4mnit kena lepuk kan...sian baby tu...walau apa jua sekali pun jgnla la lepuk baby tu.dia tak berdosa dan bersalah...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers