kawan2:

Monday, August 1, 2011

kisah balik kampung...

*opps sblom tu,rezeki datang lagi,tiba-tiba tgh menaip ni ,ada rezeki tk disangka utk aku,..

syukur alhamdullilah,..murah rezeki aku semenjak dua menjak ni,tkdak la lumayan tapi kadang-kadang jadi penawar dlm menjalani hidup sehari-hari....alhamdullilah....



ni gambar masa kami singgah di hentian gunong semanggol...berenti jap tunaikan apa yg patot dan seperti biasa aleesya tkkan lepaskan peluang utk mandi,maklomla aleesya cepat peluh hehe...







sempat posing seketika menanti ayah....



gaya 1Malaysia!



gaya 1 Malaysia lagikkk..!semangat patriotik aleesya ni huhu....




ni masa kami kelah kat peranginan Tupah,Merbok,kira kawasan ni dekat kaki gunong Jerai la......ayaq sejuk gediii
aleeesya..hmm dia tkmandi sebab dia takot ayaq mcm ibu dia,dia cuma sekadar cedok2 ayaq n pi curah kat orang,,,,,tapi gaya ja lebih kekekkekeeee....


manakala rayyan (anak alongku) aqif (anak adikku)pantang jumpa air,rayyan lagi2la,sampai ketaq dagu pun takmau naik atas lagi.... yang turut serta alongku,asha adikku,dan kami ja,...abah kat wad...rehat2 sebb darah naik,mama n makteh malas nak turut serta ...hehe.kami pun tkmasak apa sgt,sekadar beehon goren ,kek,nasi guren,nuget,,...ayaq tehh..hmm buleh la wat makan pagi kan.....
sambungan...tungguuuu lepas ni(err,ada ke yang mengikuti,err apa2 je la...)

4 comments:

Sash said...

cantek nama penuh aleesya. cita2 dulu nak letak nama baby cengitu gak. tp takde rezeki lagi :)

Angah said...

insyaAllah sash,kalo rezeki tak kemana,...mudahmudahan sash dan hubby cepat2 dpt baby...

et said...

uish...sempat lagi yerk...abg mana plak yg bagi tu..hahaha...

wahida said...

semangat betul badan aleesya ni...geram aku tgk!! rasa nak geget2...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers