kawan2:

Thursday, August 25, 2011

kerja vs RayA


KeRJA? RaYA...?



tahun ni aku akan bekerja dahulu diwaktu petang sewaktu orang2 sibuk didapur utk sambut raya,dan pagi raya aku,..aku akan berhari raya di kampung hero TAmil....hero gomeh Di nogori...


suasana mestila berbeza,yang kompem mesti riuh rendah dengan larian marathon kanak2 yang ramai sebab sebelah sini memang ramai maklumla semuanya 8bradik termasuk suami ku....


apapun malam dh kena balik kembali kerana hero gemas dah kena keja,dan aku pulak kerja pada petang raya ke2...


itula resam hidup kami,resam hidup orang kerja syif....itula cara kami beraya,...kalo tak raya dikampung,kami akan beraya di tempat keja yang penuh dengan orang2 yang senasib dengan kami...hmmm nak tau bila pulak kami dapat coti raya,haaa tuNGGU LA 2014 nanti yaaa....


seab? sebab tahun lpas aku dah raya...jadi bagila peluang kengkawan lain pulak..cemtu la keja syif ni,bertolak ansur perlu adaaaaa.....tak gitew dik ..mah@ kekodok bulat...


selamat bercuti buat semua kengkawan ku,waheeda @my all nye hang BILA makan Kueh tu ingat kt aku sama noo,halle@http://littlelulu-cempaka.blogspot.com/ kalo kot2 hat lebih2 tu bulih la tapao mai nooo,kihkihkih..dan buat sash@http://when-wifey-talks.blogspot.com/ jgn lupa snap gambar ketupat periuk kera tauuu! hihi...


akuuu?....sabaq..sabaq.........kalo tkdak orang macam aku ni,mesti la tk bulehkan,sapa pulak nak cover operasi sesuatu organisasi tu kan...mau lumpuh kompeni betui dak,...cehh ayat.....






1 comment:

The-pinkpeppermint said...

periuk kera tak jumpe jumpe jugak sampai ari neh.. hahahaha..sadis!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers