kawan2:

Thursday, August 11, 2011

juadah 2 branak...

khamis lepas,kami berbuka 2 beranak sahaja,..disebabkan hero gemas yang kena keja petang,maka juada berbuka puasa adalah simple sahaja dan hidangan pencoci mulut tepung pelita yang ditaja oleh kekodokbulat atau dik mah..hehe yang mana hidangan nya itu menjadi kesukaan anakku aleesya..sampai tambah berkali-kali...hebat masakan hang dik...huhu






ni la tepung pelita buatan cikmah katering...

ni pula masakan ku yang simple aja yang mana menu ni request oleh anakku la,"ibu ,leesya nak mee shopp" anak makan sikit ja,taksampai 10 urat mee ,mak dia yang lebih hahahhaaa...
mee yang tak bpa meriah sekadar memenuhi citarasa anak... bertemankan pencuci mulut tepung pelita pemberian dik mah..terimakasihla halimah ,hang selalu bagi aku makan, tengok aku dah besar cemni sapa nak tanggungjawab hahhhhhh!......maaf la kawan,aku tkpandai masak tapi pandai makan jaa..ehehehhhheee..

3 comments:

et said...

hahaha..alhamdulillah...walaupun rasa ada larik sket...bukan nak balasan pong..tukang kritik pun ok jerk..mak tak kisah..nanti mak improve la lagi..huhuhu

Anonymous said...

takpa la mak,akak rela jadi tester u hahahaaahh

Sash said...

saya hantu tepung pelita jugak. sekian :S

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers