kawan2:

Saturday, August 27, 2011

anda dimana?


anda semua di mana ketika ini,?
sudah pasti sedang sibuk menyiapkan persiapan hari raya dan tak kurang juga yang terus menambah bonus pahala dengan terawih ...
aku,? aku masih setia disini,berteman kan bunyi enjin kapal dan gelagat manusia yang berjawatan tinggi namun tk semesti nya pemikiran tinggi! ...
dan kesempatan yang ada,sempat jugak la jahit kain sampin utk hero gemas ,...
dan sedikit panduan jimat cermat daripada aku..hihi



jahit kain sampin lepas makan soq...


ni kisah beg tarik aku yang dah koyak rupanya...
beg ni dah bersama aku lebih kurang dari tahun penghujung 2004 hingga kini masih berkhidmat dengan aku,yela sebab tuannya pun leh tahan kedekut..isy ..tk la,memang beg ni tahan lasak,kira berbaloi sangat la tahan lama,..walaupun harganya seingat aku dlm linkungan hanya rm60 ,beli di mydin dekat jalan TAR ...

tudiaa,anda buleh lihat dengan jelas yaa..

kalao macam ni tahapnya,memang kompemla beg aku akan terburai bila dah sampai penang nanti...(ni kisah masa nak balik kg aritu)...apa nak ,buat mana nak cari dengan dan dan beg ,...jadi aku pun tiba2 terpikir nak buat sarung macam beg jemaah yang pi haji yang mana beg depa selalu ada sarung kain kot luaq kan yang kadang2 leh tengok kat sarung tu tulis alamat kan...apa lagi pi la cari kain yang sesuai...pastu teruskan dengan menjahit....zupzap zupzap siappp!...

pandangan dari atas....


pandangan dari depan.............
jadi para suri rumah yang mengalami tragedi beg koyak buleh la mengikuti tips jimat saperti aku ini. kompom beg anda tidak akan terburai dan senang dikenali di antara beg2 yang lain,...

2 comments:

et said...

fuyyo...kretip sungguh depa..hahaha..buleh wat baju untuk beg aku gak ni...nanti kita bicang lebih lanjut yer...sakan hero gomas bersamping yer..hahaha..semangat..semangat

Anonymous said...

mau taoo aaa....sapa tk smangat weiii...cuma aku.. ,aku ja hihihii

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers