kawan2:

Friday, March 2, 2012

2kali tangkapan curi..


hari ni dalam sejarah, 2 tangkapan dpaat dikesan..
1 dari kekodok bulat hasil risikan kawan2...
2 hasil usaha giat cergas kami...huhu

sayangnya di usia atok2 pun masih berkelakuan macam tu,itula haritu pongpang pongpang lantang sangat kondem orang ,itu takkena,ini tak patot,patotnya kerajaan mcm ni,mcm itu ,bangkang itu ini,dia semua la baguih..haaa hari ni bila dah kena batang idung sendiri diamm koooo pakcikkkkkkkkkkk.......
siap tak ngaku lagi,last2 akui jugakla,..yanglagi satu pulak dah wat salah tak akui,,muda,masih nak wat keja macam tu,kerana kao kita orangterpaksa terima macam aduan,apa yang kau buat satu penganiayaan ,walaupun kecik,tapi yang besar bermula dari yang kecik,kau kena ingat tu....
alahai,manusia,itula...yang dilarang itula nak dibuat,apa yang disuruh tak pulakkau buat....hanya yang tau menyusahkan orang,kami ni la yang sapa pun tak peduli,walaupun kami cengeee kami beikkk,haha..
apa aku merapu ni,dah la,cukup la sessi merapu kali ni.....aii doyai geram bil apikiaq kan kekodokbulat...sia-sia....

3 comments:

et said...

apaaaaa..adakah pokcik itew....gila betoi...

owh cengee pun dlm hati ada taman tau...

p/s:syabas betey..hahaha

Anonymous said...

agak ang sapa..haha
a) bukan makcik keripop
b) bukan pakcik soya
c) adakah pakcik politik...?
jawapannyeee........

Anonymous said...

hahaha..

mestilah C..hahaha...

ha senyap pokcik

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers