kawan2:

Sunday, December 9, 2012

menyepi.....

menyepi,...yang memang diakui semenjak 2 menjak ni,keaktifan untuk mengupdate blog adalah sangat malas sekali,...ini adalah kerana keadaan body yang semakin membesar....dalam pada tu nak jugak aku uplod kisah scan 3d untuk kenalkan orang baru yang insyaALLAH akan tiba tak lama lagi....
alkisah ke vision college di kelana jaya,membuat scan 3d....kunjungan kali ke2 ,yang pertama dulu sewaktu mengandungkan aleesya tapi masa tu vision college ni bangunan lama dekat mcD tepi pejabat pos besar kelanajaya tu....
ni wajah orang baru tu,..hehe ni pun jenuh nak dapat snap wajahnye,sebab baby tutup muka,sebab  malu kot...siap rehat dulu pi rehat 10minit minum2 sket n scan lagi baru dapat tengok muka ,siap buka mata lagi..aduhai anak omak...




    ni pulak gift yang dapat selain dari cd dan sample susu enfamama tu,jadile......dulu dapat cd je...


alhamdullilah la,pusing punnya pusing mengring punya mengiring dapat jugak tengok wajah dan jantinanye....masa aleesya dulu lansung takdapat tengok asyik kepit je,....apapun smoga aku dan anak ini diberi kuatan untuk kami harungi detik-detik genting tu nanti,mudah2an ALLAH permudahkan......
so sapa2 yang teringin nak buat scan 3d ni,aku rasa ini la yang harga paling berpatutan,yela kalo pi klinik biasa utk scan itam putih tu ja dah dekat rm60-70,so yang ni berbaloi-baloi......hanya rm90 sekali cd yang ada video n gambarnye......apa-apa leh tengok sini http://www.vision.edu.my/  atau pun cari je dalam google banyak info pasal vision college ni,.....
ok jumpa lagi.......

7 comments:

YanaHime said...

Hidung omak dia laaa! Boy ka ni?

Anonymous said...

hmmm aku amat mengenali bentuk DNA idung iteww...sepesen je takdak langsung Eric Gomeh punya idung..

The-pinkpeppermint said...

Congrats angah!! Tatau pun preggy, ke saya yg terlepas entry dulu. Bestttnya nak pregnant gak laar. Hehehehe. Baby boy ke girl? Take care nnt rajin2 la updet entry ye.

Angah said...

haha hidung omak diala,kalu idung ayah dia mau terpacak jugak hehe...yela idna idung yg amat ko kenai ....saja diam2 je sash...hehe moga2 bjangkit jugak pada sash...

Anonymous said...

moga baby dan ibu baby sihat hendaknyer...huhuhu...
ala tomey-tomey

et

wahida said...

huwaaaaaaaa....ko preggy ke nok? aku tak tau pun...apa punya member la aku ni kan...huhu...

apapun, ko take care ye...aku hepi dgr berita ni...ko jaga diri dan kandungan ko bebaik tau....

Angah said...

tkla nook,aku je yg sesaja tk gtau ku pregnant la...hehe..tu yg sebb musabab aku jarang update blog sekarang hehe....timakasih atas doa tu...

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers