kawan2:

Sunday, December 16, 2012

lukisan anak....

buat masa sekarang ni anak saya aleesya masih di kampung,bercuti-cuti..seronokla dia ....tapi mulai tahun depan yang berapa hari lagi dia dah mula masuk sekolah,sekolah tadika ja,tapi sekolah jugakkan,jadi saperti kata tokmama dia "bagila kami pinjam dia sat,tahun depanm dia dah skolah ,..payah dah nakbalik kampong..."huhu jangan katadia,ibu ni pun kalo bulih nak balik jugak dok di kampong nuuu huhu...apakan daya.....belum tiba saat yang ku nanti2kan iteww.....
sebelum aleesya balik aritu,dia sempat lukis 2 keping gambar yang dia lukis senyap2 dan terus bagi" nah ibu,ni leesya lukis gambar ibu dengan ayah..."haha nak tergelak pun ada,tapi tula lukisan anak,ikhlas dari hati ",dah hat tu ja kemampuan dia tahap umur 4tahun lukis ibu dan ayah dia....
agak-agak ceer teka hat mana ibu hat mana ayah....?


yang belah kiri tu gambar,walaupun aku sekali tengok macam ayam 2kali tengok macam ibu buat sanggul dalam pantang dengan berkemban haha! ayah pulak yang kanan,kira menjadi jugakla dengan rambut pacak ,muka panjang haha,tapi mulut ayah kecik sikit dari mulut ibu ...haha....takpa la ,tu imaginasi dia,..satgi kalo dia lukis elok sangat macam wajah ibu n ayah yang real mau terpengsan pulak aku kan...!
    aduhaianak,ohhh anak....teringat pulak kat dia....hmmmm apa la dia dok buat lani kat kampung,....

3 comments:

et said...

owh ibu........oppa gangnam style...hahaha..

wahida said...

kahkah...kelakar bila ko ckp sekali pandang mcm ayam tu...


hahaha...

Angah said...

hehe memang ku tgk mcm ayam pun ada,,..gangnam style le sgt..

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers