kawan2:

Thursday, June 14, 2012

photoshoot enibesary kami...

kisah yang ni pulak pasai cerita phoshoot enibesay kami yg genap 5 tahun 27 mei lepas,hehe...jadi untuk menampilkan kelainan,kami telah memilih gaya unipom keja kami yang tak asing lagi (jimat2,tkpayah nak sewa2 baju gon kembang-tu pun kalo ada saiz la kan) lokasi pada mulanya aku tak bpa nak setuju,tapi atas pujukan rayuan puan @cik bugs aku pun ok ja la,...walaupun dalam hati dupdap dupdap jugakla kan...almaklumla yang nak pi shoot ni bukan pengantin baru,tapi pengantin lama dengan anak k...
maka kami telah ke lokasi yang tak jauh sangat maklum la bajet,banglo tinggalan yang terletak berhampiran kelab golf sungai petani,dikatakan banglo kediaman pegawai daerah yang dikatakan dibina sebelum merdeka,(gulp....)
masa sampai-sampai tu kami baca doa dulu,...ya itu sudah mesti sebab kita ni mai bertandang umah orang harussnya berdoa dipermudahkan segala urusan..
keadaan rumah adalah sangat bersih dan sangat kelihatan kukuh pada kayu-kayu dan senibina dalaman nya,...
maka sessi photoshoot dilakukan .....dengan model kecik yang baru bangun tidoq (mood tak bpa baik,yela letih sambut besday mlm tu tak abihlagi) dan ditemani pishah pembantu setia....
jengjeng jenggg.....

konon2 cover majalah maskulin hahaha!

konon konon lagikkk haha.....

ni gambaq kat tingkat atas hall rumah banglo tu,luas wooo,..lihat tu,model kecik yang muka masam....
ceh cehhhhh..yela baju dah ok,nak amik gambaq ala2 schawal pun ,masalahnya yang model wanita tu takdak saiz kebaya yang celuih/muat hahaha..

hero gomeh lagik....

dan lagikk...

gaya leftenan adnan....

dari jendela....

tang pintu pun boleh posing gak....

ni kat kawasan tangga...model kecik masammm


model kecik yang macam baru bangun tidoq,..(memang pun baru bangun n takmandi haha)

gambaq yang harus ada,gambaq loncat...
macam kat bawah ni,,....gambaq kat banglo jugak,...tapibanglo ni dah roboh..

ni pemandangan dari luar banglo tu...


besaq woo umah ni,..
sekian saja antara gambaq2 yang dapat dipertontonkan buat tuang2 dan puang2....
terima kasih pada cikbugs @along aku,pishah, dan ryan yang sporting dan aleesya yang tak meragam .....semoga 5 tahun lagi model wanita tu kuruih sikit haha....ntah ntah bukan kuruih sikit tapi gumok banyak haha....jumpa lagi...daaaaa

7 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

semoga perkahwinan shaz kekal hingga kehujung nyawa. happy anibesary yang ke 5 tahun ye.model kecik masam tapi cute:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Angah..bestnya berphotoshot sempena anniversary ya.Tkpe la buat kenangan...
HAPPY ANNIVERSARY YG KE 5 TAHUN!..semoga bahgia hingga ke syurga....

YanaHime said...

Bestnya! Thn depan my turn plak

Anonymous said...

wow..bestnyer....shentap gegurl tengok gambar tau...aku nak gak aksi lompat2 tapi maklumlah dua2 kaki dah secondhand..
hero gomeh tu boleh jadi model berbayar ni..hahaha...habisla remy ishak..

p/s:aku bangga melihat unipom itu..

et

Angah said...

terimakasih pada semua atas ucapan...
et: ala hang tk yah la loncat,posing m anja cukup dah.pasa sanda tkpelru loncat2...bulih la kot ot takdak nanti jadi modell hahahaa...bang a elihat unipom itu.hehe tq

Anonymous said...

sapasapa yang nak fotografer ni leh la kontek naaaa....
isshh hensem sungguh si remi ishak celup ni

Alongmu Alongmu jua

Mimosalina said...

wah..sumenyer sporting bergambar kan... tempat pun sgtlah bersejarah...=)

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers