kawan2:

Wednesday, June 13, 2012

last-tamat


kira last dah ni ,
sila jangan bosan (sebab inikan blog saya,...suka ati saya la kannnkannn... haha)
penutupan edisi bsday anakku,...


aksi-aksi aleesya bila dah bosan(munkin sebab banyak sangat sambutan tahun ni,dah malas nak bagi kejasama).

aleesya dengan kek yang dibeli oleh ayahnyee....

gambar dengan ayah yang wajib ada....

ni kenangan masa aleesya sambut hari lahir 1 tahun.....(ayah pun kuruih lagi haha)
tunggu pulak lepas ni gambaq enibesari ayah ibu dia...

6 comments:

Sharinginfoz said...

terasa nak makan kek le pula

et said...

hahaha....bulan ini temanya adalah kek..

wahida said...

comel giler aleesya ni...rasa nak geget2 pipi dia tu...

Sash said...

Comelnye Aleesya! mana foto mama dia pulak?? :D :D

YanaHime said...

aleesya sejibik mak dialaa...hang cari tengok gambaq hang ms baby mesti sejibik pya..

Angah said...

ya tema bulan mei adalah poton kek haha...foto mama dia kena rahsia dulu,kena tungu mama dia kuruih dulu hahahaaa..yaka muka mcm mak dia? hmm ya la kot....hihi

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers