kawan2:

Thursday, August 29, 2013

selamat hari merdeka ke 56!

selamat hari merdeka!
semua orang akan menyambutnya,
takkira bangsa tua,atau muda....
marilah meraikan nya,..
kita tidak diminta memikul senjata menentang komunis,..
tapi apalah salahnya jika kita mengibarkan bendera tanda sayang kepada negara kita Malaysia!
anda bagaimana?


ni kat opis aku,merangkap  hidup mati tempat yang kami pertahankan....haha banyak sejarah tercipta disini suka atau pun duka...

 oww ini pula sudah pasti benggelow saya haha yang tak seberapa...opps maaf bukan benggelow saya tapi umah sewaan sayaaaakkkk... yang pasti bukan yang warna kelabu belah kiri tu,tapi hat belah kanan tu haaaa...

 ini pola saya di tempat keja bersama ciklimah @ kekodokbulat 
sewaktu kami menghiaskan daerah/tanah jajahan kami....ni pun mintak wak kholil cleaner kami yang tolong snap haha...
                       apapun esok hari merdeka,dan pastinya public holiday...aku? sekadar berada dirumah mengemas apa yang patot dan menyiapkan jahitan2 yang terbengkalai....

   buat kawan-kawan seperjuangan ciklimah,cik aira,cik none,cik tira selamat bertugas,




1 comment:

nita said...

suke dengan semangat itu..
selamat hari Merdeka!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers