kawan2:

Thursday, September 5, 2013

tiba lagi saat ituu...




kini tiba lagi saat itu,waktu atau tempoh untuk aku memperkuatkan otot kaki dan kekuatan minda utk menghadapi situasi ini,..selain kapten,cabin crew merupakan orang terakhir yang para jemaah haji temui didalam kapal sebelum berlepas,aku le pak pachak opss  mak pacak yang akan berdiri di pintu pesawat untuk memastikan kelancaran masuk penumpang/jemaah ke pesawat...no ,no,no anybody yangtak berkenaan masuk sesuka hati hokey....
        uwaaaawaaa menangeh ko,3 atau 4jam before kena standby hokehh..lepas selamatnya semua perkara ,aku pula akan terima arahan dari pegawai utk apa2 tugasan seterusnya....suspensss!
           apapun semoga kapal haji musim 2013 kalini lancar dan selamat ,...amin...
buat kawan ku et@kekodokbulat jangan lupa ingatkan aku tentang hiasan utk deco raya haji pulak ye nanti...

gambar kat atas tu kapal haji dolu2,sekarang tentula lebih canggih dan selesa....tapi aku takdak gambaq yang sesuai ,so itu yang kudapat kat google....

esok bermula la pengembaraan ke dunia hajj flight 2013!!!

3 comments:

nita said...

semoga segalanya berjalan lancar...

demi tugas redhokan aje.. ye ^_^

Anonymous said...

Ku tiba lagi.bersama rindu lalalala
Hehehe.semgt beb.semangat.
Deco tu i dah bwk tp x tunjuk kat u,i dah beli ketas color2 tp tgg i kojo pg.kahkahkah.ms takdak kpl aji u teman la i kat tmpt biasa.ok ok ok.huhuhu

et

Lina said...

wah...seronok nak deco2 kalo ade geng kan...

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers