kawan2:

Wednesday, August 28, 2013

segmen senget tu seni

utk segmen senget tu seni kali ni,aku menerima tugas utk mentranformkan baju tshirt wolkswagen ubah kepada sarung kusyen 4segi,..permintaan ini ditunaikan saya,walaupun saya agak ragu2 dan bimbang hasilnya nanti tak seberapa dan kompem senget..tapi dah tuan yang meminta ni jenis tak kisah asalkan menjadi dan tertunai impiannya maka dengan ini terhasillah.......
taraaaaaaaaa

...

dari sehelai baju yang tak punya apa-apa daya penarik,...sebab baju ni dah lama.

 kepada satu sarung kusyen yang pasti memberi semangat dan motivasi pada tuan punyanya,,,,

                                                           ni pandangan depan ye,...

 dah siap dah pun,sebenarnya dahlama aku jahitkan,tapi ni baru kesempatan,maklumla agak sibuk semenjak 2menjak ni,...bulehla kot no,..almaklum la kalo aku punya hasil keja tangan kompem ada senget,...tapi tkpa kan,senget tu kan seni.....


apapun semoga menjadi pencetus semangat pada tuan empunya iaitu cikbugs aka my along yang mengimpikan kereta wolkswagen jetta suatu hari nanti,...nanti dah dapat keta ni jangan lupa amik kat epot ok haha......

3 comments:

YanaHime said...

weh! serius kreatif!

nita said...

bagi pandangan mata seorang kerastangan ni... wow! kreativ tul awak ni Angah :)

Anonymous said...

huhuhu bangga gila dah ni, takpa entry seterusnya sila hapdetkan di mana kosyen ini berada sekarang... syabas betey

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers