kawan2:

Sunday, July 7, 2013

saya lagi....








wajah saya yang ceria disamping tok abah,saya memang suka didokong,dipeluk,gambar bawah tu waktu saya jalan jalan kat luar umah dengan tok mama saya,dan sebab saya nangeh dan mahukan jambu bola yang dikait oleh umi long saya,maka tok mama telah memberi pada saya,dan saya gigit gigit buah tu haha,..masamm sgt.tapi saya suka....dan saya tak nangeh2 lagi...
dan gambar kebam bibir tu gambar kelmarin waktu saya di uli olehh pengasuh pengasuh diraja saya sementara menanti saya utk dihantar ke rumah tok chaq saya....
ibu,ayah,akak,....adik hepi la kat sini,bila nak pindah ke sini,..?(ceh ceh,dialog tambahan oleh ibu)....haha
tunggu la dik,satu hari nanti ibu berazam jugak nak tinggal di kampung.....

saya orang kampung......

2 comments:

et said...

bertabahlah kawan..kalau aku tengok si mbam ni pun sedih...(aku kan ratu sedih yg ntah apa2 kan?)hahaha.tambahan ko..


moga ada sinar kemudian hari...elok juga dia dikg..klu tak mesti kena gigit dah pipi labuh tu..hohoho

wahida said...

comelnya nok...gerammmm aku tgk..kalau dekat ni, mmg dah kena geget dah ni...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers