kawan2:

Thursday, July 4, 2013

5bulan dah...




arini saya dah cukup 5bulan pada tarikh 5 july 2013....
saya ok! saya dah besar!...
saya sekarang happy bersama pengasuh pengasuh diraja saya yang sangat sayangkan saya...
siang malam jika saya berjaga mesti ada yang setia menemani saya.
sampaikan wanchaq saya yang nak keja pagi pun akan berjaga sampai pagi semata-mata nak bermain dengan saya,..saya sangat terharu ...
ooo lupa,ibu ayah,akak jangan risau keadaan saya disini..sebabnya semuanya sangat memberikan sepenuh kasih sayang yang melimpah ruah pada saya....
sekarang saya dah pandai salam ,sit n up dan dahmula nak alih badan ala meniarap sebab saya badan besar,.
saya juga pandai mintak didokong,diangkat tiap kali ada orang yang lalulalang,dan saya taksuka ditinggalakan sorang sorang....
tapi jarang la saya ditinggalkan keseorangan,pasti ada punya yang teman saya..
gambar kat atas tu masa majlis tamat latihan acu saya yang jadi sarjan...
saya pun rasanya nak jadi macam acu jugak la nanti...
ehh banyak cakap pulak...
okla nanti jumpa lagi ye...
tata....

1 comment:

et said...

hi akashah

homey n hensem kamoo siap bercermin mata yer..huhuhu..

sedap dapat gomoi ni

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers