kawan2:

Sunday, July 21, 2013

pesta puding


 salam,..
bulan ramadhan penuh berkat. dengan sedikit kebolehan membuat puding,maka kegiatan mempuding dilakukan dan dijual bagi menampung kos2 kecil sepanjang ramadhan....
ala setakat 8-10 bekas je sehari,alhamdullilah lepas le duit minyak keta kan...jadile...meniaga biasa la ada pasang dan surutnye...aku jual rm5 sebekas,senang utk para ibu2 yang bekerja,beli,balik n potong je untuk hidangan berbuka ..kan ke senang....


                                         ni antara wajah-wajah puding ku dan agar-agar....





 ni pulak puding karamel takde telor yang aku baru buat semalam,gambar ni pun snap waktu sahur tadi,..kegigihan tu penting haha....


so andai ada yang ingin mencuba atau menempah boleh je sms kat aku di 
019-2234678
utk area berdekatan dan sewaktu dengannya laa kan...
area nilai,bandar baru salak tinggi,klia...

1 comment:

wahida said...

ya Allah nok, terer ko buat semua ni...bagus2...all the best tau...


kalau aku dekat, mmg dah lama aku order nok...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers