kawan2:

Saturday, September 3, 2011

alahai cikgu sheeda...


entry kali ni ,sekadar mengisi masa lapang,sememntara bahan2 siap...inihanya pendapat aku,tapi kalo ada antara peminat cikgu shida yang terasa dihati,..aku minta maaf,aku sekadar bagi pendapat aku....

Rupanya populariti cikgu shida dari parit ni telah membawa dia terjun ke dunia lakonan utk telefilem "cikgu shida cari jodoh".
bagusla cemtu ,glamer la kau cikgu shida,bolehkembangkan bakat daripada terpendam cmtu ja..manatau leh saing pelawak-pelawak yang ada..tapi yangtak bestnya jangan la sampai perlu dedah kan apa yang tak patut,...hmmm..apa perasaan anda jika cikgu shida adalah cikgu kepada anak anda?......

serba -boleh kan.........

imej ni aku suka.....serius dan bersahaja
cikgu yang sportingg.....

tapi gaya dahberubahla dlm telefilem tu...


rasanya ni utk watak makenik kot...

hmm sekali air sungai berubah,sekali pasirnya pun berubah...perubahan itu memang baik,namun adakalanya perlu berpada-pada,..apapun manusia boleh berubah,berubah jadi baik dan sebaliknya...aku harapkan cikgu shida yang menjadi kesayangan anak muridnya tidak akan hanyut dibuai arus glamor seorang artis, biarlah cikgu shida tetap jadi cikgu shida yang ori,tetap yang dulu....jangan terlalu dibuai kontroversi !
dan aku harap lepas ni takdak lagila muncul cikgU2 yang lain yang ikut jejak cikGU SHIDA!
SERIUS! nak berhibur dan menghibur biarla kena pada tempatnya..






dan sebagai seorang cikgu,mahupun bukan cikgu,sebagai umat manusia tambah lagi melayu islam,tak perlula gelarkan orang dengan panggilan monyet...tupai...

terima kasih!...

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers