kawan2:

Monday, February 6, 2012

waaaaaaaa,best nyee tima kasih kizzz...

ohh alhamdullilah,
saya nak ucapkan terima kasih pada cik kiz kerana telah mereviewkan blogku di halaman blog nye...
kerana ini adalah kali pertama blogku ini direviewkan,ohh toce toce,tq ya...
terima kasih juga kerana telah memilih blog saya sebagai pilihan utk direviewkan..
oh saya sangat menghargainya itewww...
.dan atas rasa terima kasih saya akan hadiahkan sesuatu utk cik kiz,so andai cik kiz terbaca atau sudah baca emel saya plezz balas emel saya k...
terima kasih kepada mereka yang susah payah mai melawat saya noooo...
maaf sebab baru berpeluang on9 sebab baru balik dari makan kenduri di kuale kangsar..
jumpa lagi di episod akan datang,bupbyee....
kepada sesiapa yang bulom mengenali siapa cikkiz yang aku maksudkan,sila klik sini naaaa

3 comments:

ZurHeritage said...

waahhh best laa hang blog hang kena review.. mak jeles tauu..hihihihi...

KizZ said...

Hihi...No problems ibu rockk Uuu

wahida said...

hebakmu...

tahniah!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers