kawan2:

Sunday, February 12, 2012

permintaan lagi..




saya tunaikan satu permintaan/ tempahan cecewahhh...untuk membuat agar2 untuk dihidangkan pada jamuan di tempat kerja..permintaan ini dibuat oleh cik bob ,bakal pengantin baru di tempat kerja ku...okla cik bob,saya usahakan,.maka terhasillah agar2 pandan@ agar2 lumot...harap cik bob dan pelanggan yang lain berpuas hati..tima kaceyy..kalo sedap bagitau kawan,kalo tak sedap dok diam2 hahaha...


pemprosesan dilakukan dengan keadaan yang menguji kesabaran kerana keadaan huruhara ,akibat tukang masak yang baru berkecimpung dalam masakan baru sedaq yang serbuk koko pulak dah abih (utk wat kek kukuih dia tu la,excited terlebih),tengah malam baru sedar,hmm dah kompem awai esok nak kena pi cari kat kedai..owhhh malasnyaaa...tapi terima kasih jugak pada kekodok bulat yang sudi dan bersusah payah meminjamkan acuan lompangnya hehe...

bulehla kan,amatur baru,...


dah siap dah,tunggu nak bok pi tempat keja ja...kek kenit tu aku buat untuk tumpang kenduri....


dalam pada tu,nasi tengahari utk encik bosz kena la masak gak,mana leh lupa weii,..so masak simple2 jala,..ayam masak merah,kobis goreng kunyit n nasi kuning,,,.....kalo lupa yang ni kalo,..kompem aku kena gam dah tak leh masak2 merapu hahaha.....
ok la,jumpalagi noo..
byk lagi nak crita...babai






2 comments:

cinta siswi said...

sedapnye.. oke.. rindu nk mkn agar2.. :(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Angah..Alhamdulilah,rezeki tu.Dah lama xbuat agar2 kat umah ni.Cuaca panas cam skrg mmg sesuaikan buat agar2 :D

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers