kawan2:

Thursday, June 9, 2011

terima kaseh umi & family...

wajah seorang yang happy sekali!






todiaaaa semangat tu...!




terima kasih umi & family....


kerana begitu bertungkus-lumus untuk mengadakan jamuan khas utk aleesya az-zahraku....


sesungguhnya aku terhutangbudi atas susah-payah umi dan family yang bekerja keras untuk menyiapkan kek yang begitu membuat anak ku teruja kerana kek itu ada gambr dia si samping cik tet(nama gelaran utk bear merah dlm gamabr tu,..aku pun baru tau). sebenarnya aku memang plan nak buat majlis potong kek utk anakku,memandang anakku telah potong kek di kampung tanpa kehadiran aku,so kita hanya merancang tapi ALLAH jua yang menentukan maka majlis itu tk dapat dilakukan dalam tempoh yang terdekat atas sebab-musabab yang tak dapat dielakkan...jadi tarikh pun belom ditentukan...tup-tup umi call" hello,ngah satgi mai kul 2.15 bagi aleesya pakai baju cantik2 nak amik gambaq..." aku pulak terus terpanik dan dpt mengagaknya kerana umi pernah berkata padaku..malu jugak kerana aku tak sempat buat apa-apa kerana baru balik hantar mama n ateh ke kajang...


apa nak buat,rezeki jangan di tolak,...tahun lepas pun umi buat suprise jugak bawak kek ke rumah ku, (tgk sini)siap nyanyi2 lagi,very the happy family!...thanks umi...
terimakaseh terimakaseh terimakaseh terimakaseh terimakaseh
hanya ALLAH yang dapat membalas jasa...
saya amat terharu.......
terimakaseh atas hadiah yang begitu berharga........sangat-sangat tak sangka....

terIMA kASIH uMI, AbI & ABG HASraff...




aleesya ngan ayah...







aleesya disamping pembuat kek...abg hashraff







aleesya ngan umi@pengasuhnya..





kek yang umi n abg hashraff buat..




semua ni umi yang buat n taja.....







penuh warna -warni...

















No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers