kawan2:

Saturday, June 25, 2011

kek tipu,..cobaan

hehe menjadila jugak kek tipu aku,cara aku!


okla tu,percobaan pertama,...hehe

nila cara orang yang takpegi berkursus faux cake...


ni pula projek terbaru....sebenarnya dhlama tapi semalam baru sempat buat...


dalam kesibukkan aku nak menyiapkan produk utk dijual pada 28hb ni ,sempat gak curi masa menyambung tugasan/masakan kek tipu(faux cake) ku yang terbengkalai....niat dihati nak buat macam proo..haha tapi disebabkan kekurangan masa dan fulus mania maka aku telah memcoba sendiri membuat kek tipu itu melalui pemerhatian ku melalui internet maka eksperimen telah dilakukan dan terbengkalai dan disambung dan selesai semalam,....
yang nak tergelaknye,bila dah siap anakku aleesya siap nak usung pi simpan dalam peti es,oowww aduhaianak,ini kek tipu,tak yah simpan dalam peti......dijamin makan tak habis-habis... aarggggh...cit ti@kekodok bulat http://littlelulu-cempaka.blogspot.com/ tak best arr
hang takdak masa meniaga nanti ...apa puntak bleyy....huhu..tkpe la ku paham...ku paham hehe

5 comments:

kekodokbulat said...

sabun dibilik mandi....sabun dibilikkkk madiiiii...hahaha...
tulaaa beb...apa pun tak bley...

pepehal selamat berjaya ...chantek kek...sama mcm pro

Anonymous said...

huhu saboon dibilik mandi,sabonnn di bilek mandi hahahahahaaaa,dafi terbeikkkkkkk,lawak tul.....wah awal2 dh sampai shah alam tuuu wat pe,cari kodai kek ke,,....hehe mana tau pencarian bhn2 bakery...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

walaupon kek tipu2 tpi cantik!..klu org yg tak tau mesti terus ngap jer..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam angah..k.atie klu 'siang' ikan mmg buang kepalanya sbb geli tgk tang matanya tuh!hihi.HB pon xsuker klu siang ikan ada kepalanya...kena ikut la kan...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam angah,dah xder idea nk wat sarapan apa..lempeng aje la.hikhik.
Mmg cantik klu masak ikan ada kepala tp dah HB & atie x suker..hihi.

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers