kawan2:

Wednesday, May 11, 2011

minta maaf pada sEMUA....



sekadar selingan dari blogku yang lagi satu...



.............................


sekadar luahkan apa yang terbuku dihati ku harini,

dok pikiaq2 sampai lenguh leher aku tau!

dari pada sorang2 dok pikir sampai sakit pala...

aku coretkan disini....

munkin terapi utk diri sendiri....

tk bermaksud nak salahkan sesiapa,sekadar luahan hati....

serius weiii....

munkin bila ku hadapi baru tao nak pening tahap apa pulak,jgn pengsan sudah!


minta maaf pada semua,
minta maaf pada emel2 yang tak dpt ku balas,...
minta maaf pada yang telah ku gagalkan impian mereka...
keadaan yang menyesakkan jiwa dan kekusutan yang melanda...
apapun dugaan dan rintangan,kita kena teruskan jugakkan...
entah sampai bila,....entah bila2...semuanya kan berakhir,..
tapi itulah manusia..tklepas dari dugaan,ujian,rintangan,
aku sebagai umatNYA hanya mampu berdoa agar aku dipunya akal yang waras,tahan,cekal,kalis dalam menempuh semua itu.....
buat sahabat kekodok bulat@ http://kekodokbulat.blogspot.com/ terima kasih atas keberANIANMU........maafkan aku ya .....aku sedih niii....serius.....

sekadar coretan nooooo.....

1 comment:

et said...

oh wani...apa yang pentingggg,....KERJASAMA...hahaha
lets rock the world

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers