kawan2:

Saturday, May 21, 2011

menjadi ke?...




ujung minnggu ni ku tak keja,,....rasanya aku tkkan kemanamana...kerana poket dh kering..

so aku ku gunakan masa yang ada ni untuk asah bakat yg tak bpa nak berkilat selamani utk buat kek,kueh..hahaaahahaaa,nak lawan kawan aku http://littlelulu-cempaka.blogspot.com/ kekodok bulat @melor tu..jgn marah puan....kawan aku ni semangat lak nak wt coklat...maklumla barang dah ada....aku..hmm akan ku cuba bagi smangat pada diriku sendiri untuk buat je apa2 kek,kueh,coklat ke...tunggu je la...jagan semangat nak tido lak yang mai...hmm cemana tu...sabaq je la....

(gambr kat atas ni pinjam je dari pakcik google...dapoq n alatan ku tak secanggih tu laaa...tq pcik google)

2 comments:

kekodokbulat said...

hamboi depa....semangat dah mai la tuuuu...hahaha....bila nak upload gambaq kek cekelat yg sedap tuuuu...meh buh resepi sini...

ZurHeritage said...

aaii rajinnyee weiii.... mehh kt aku ckit......bile lgi nk tunjuk skill

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers