kawan2:

Monday, June 7, 2010

aleesya 2thun sudahhh...


















30may lepas genap aleesya 2tahun,ingat lagi masa nak lahirkan aleesya,kandungan dh lewat 5hari...debar2 dlm hati,jantung getar2...tepat jam 9.57mlm hari jumaat,aku lahirkan aleesya az-zahra binti azharudin dengan selamatnya..pada detik itu aku naik pangkat jadi seorang ibu. dan pada mlm tu jugak aku tak dapat lena sampai ke pagi..ntah n apa..excited sgt kot,mcm tak caya pun ada..siang hari esok baru aku dpat lena...dan aku tido di wad 2mlm,ahad pagi bersamaan dengan hari kenduri adikku asha,ku tiba di perkarangan umah dengan sambutan umpama alaala raptai pengantin, dan secara automatiknya aku dilawati di bilik seperti pengantin jugakkk heheehee..sampai tak larat nak salam...
dan kini aleesya dah dewasa,2tahun dilalui dengan bahagia,semoga kebahagiaan di kekal,bertambah harmoni dalam hidup kitakan...sambutan harilahir diadakan 3 peringkat,1 di kampung..aleesya siap pakai crown ,subang gantung,nak tergelak betui..siap tahan,maintain je...dah besar anak ibu niii...

1 comment:

mamawana said...

alesya dah besor...mesti keletah...pk pet pok pet....ihiks...

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers