kawan2:

Sunday, May 12, 2013

rindulaaaa...





rindu...
rindu ni ada macam-macam rindu...
rindu sungguh aku pada blog ni,..
rindu nak berkata-kata...
tapi paling utama rindu pada anak la....
rindu sungguhlaaaa...
tapi ada ke yang rindu kat aku.......?
tapi apa pun memang ku rindu nak berblog ni,...
semuanya kenangan buat aku ........

8 comments:

ZurHeritage said...

salam rinduu buat kawanku sorang ni...
lamanya xdengar citeeeee....
bile nk kasi post baby baru ni....
rindu sama kamooooo

Anonymous said...

hehe aku rindu gilakk kat kamoooo

Sash said...

Lamaanyaa menghilangggggg! missed you ;)

Anonymous said...

miss u to haha

wahida said...

i miss u la bebeh...ko sihat??

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Angah..lama menyepi ya.Sht?

Angah said...

alhamdullilah sihat saja,memang lama menyepi pun huhu

nita said...

kite pun rindu jugak...
blog kite pun tak ber-update hehehe..
macamana dengan asthma awak dah hilang ker, harap sihat2 selalu :)

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers