kawan2:

Sunday, May 12, 2013

rindulaaaa...





rindu...
rindu ni ada macam-macam rindu...
rindu sungguh aku pada blog ni,..
rindu nak berkata-kata...
tapi paling utama rindu pada anak la....
rindu sungguhlaaaa...
tapi ada ke yang rindu kat aku.......?
tapi apa pun memang ku rindu nak berblog ni,...
semuanya kenangan buat aku ........

8 comments:

ZurHeritage said...

salam rinduu buat kawanku sorang ni...
lamanya xdengar citeeeee....
bile nk kasi post baby baru ni....
rindu sama kamooooo

Anonymous said...

hehe aku rindu gilakk kat kamoooo

The-pinkpeppermint said...

Lamaanyaa menghilangggggg! missed you ;)

Anonymous said...

miss u to haha

wahida said...

i miss u la bebeh...ko sihat??

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Angah..lama menyepi ya.Sht?

Angah said...

alhamdullilah sihat saja,memang lama menyepi pun huhu

nita said...

kite pun rindu jugak...
blog kite pun tak ber-update hehehe..
macamana dengan asthma awak dah hilang ker, harap sihat2 selalu :)

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers