kawan2:

Monday, September 10, 2012

bukan belas bukan simpati...

Bukan belas bukan simpati.....

"Menangis ku sendiri
Ketawa pun sendiri
Berpanjangan keresahan hati ini
Siapalah yang tahu
Sakit pening diriku
Tiada bertempat ku mengadu
Bukan mengemis bukan meminta
Hati terhiris ku pendamkan saja
Bukannya belas bukan simpati
Niat yang ikhlas letaknya di hati

Ku dengar burung menyanyi
Berterbangan bebas di angkasa
Walau sesekali terasa iri
Tabah ku terima takdir yang Esa"


terima kasih atas komen seperti ini yang kuterima,..
terima kasih kerana sentiasa bagi aku sokongan.....walaupun dari jauh..
"ku manusia yang memahami apa yang kau lalui, mungkin kerana kita berkongsi DNA yang sama... jangan lah kau bersedih kerana adakalanya kita bertanya kemana hilangnya matahari di saat Allah berikan kita hujan dari ribut.. rupanya Allah hadiahkan kita pelangi selepas turunnya hujan... Allah menguji kita dengan pelbagai cara.. dan aku juga tidak terlepas .. namun dugaan ini tidak akan melemahkan aku.... aku akan bangkit dan terbang lebih tinggi.... daripada Cucu Abdullah Bin Salleh "
moga pelangi akan hadir jua dalam hidup aku suatu hari nanti.....

3 comments:

nita said...

dengan komen yang macam tu mesti terasa relieved kan..

walaupun tak pandai berkata2, saya harap awak bersabar dan saya doakan agar Allah permudahkan segala2nya untuk awak..amiin

Angah said...

terima kasih nita,...trimakasih trima kasih....

Anonymous said...

aku juga baru membaca entry ni... nak menulis blog entah bila nak ada masa... asyik keja belajaq anak2...aduh...aku kini menghitung hari hendak pulang ke kampung halaman kita di China... aduhhhhh...
daripada keturunan abdullah salleh abd rahman .....

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers