kawan2:

Tuesday, January 24, 2012

seMug bunga..

seMUg bunga ini akan ku hadiahkan utk kakakku.
pening pikiaq,tiba2 mug bungaini muncul masa aku memilih hadiah utk acara di tempat kerja..
aku harap hadiah ini along aku suka..akak aku ni bab bidang seni penulisan memang teror dan pernah menghasilkan buku2 novel,...tapi masa dulu la...antara novel yang masih aku ingat adalah athlea,mengalun badai,dan demi rindu ini,dan akak aku ni aktif dlm penulisan cerpen gak,dulu dia pernah menulis dlm majalah ujang (kalo tk silap aku la,dh lama beb mana nak ingat) dengan memakai nama TENGKUJUH,dia ni aktif gak amik gmbar orang kawen dengan memakai nama maylique,tapi disebabkan masa berubah ,berlalu pergi ,bak kata orang apa yang kita minat itu tak semestinya akan kita buat selalu,.so sekarang ni dia hanya tumpu pada kerja dan part time amik gambar kawen...

semug bunga ros plastik,keychain dan tempat gantung2 nama dia yang aku buat sendiri disini...

ni antara cover novel yang pernah along aku hasilkan,tu yang kanan sekali cover muka azza elite tajuk demi rindu ini,..aku & kak aku pun heran gak nama muka azza elite yang jadi pilihan...lagipun cover ditentukan oleh publishing,..cover yang lain2 aku tak sempat carik...aku ingat lagi zaman kami dok berek polis kat penang dulu,aku la yang tukang pi kutip surat2 dia ,boleh la dlm sehari tu 3,4 surat yang dia dapat,time nak raya lagila,..siap upah aku tu hahaha,gara2 takut bapak ku tau,.aku? kecik lagi masa tu,paling banyak pun dapat masa raya tup un aku yang pos dulu kat artis,yang paling minat 4u2c la ,tambah2lak masa tu minat giler ngan ac,haha,siap jadi fan club 4u2c,tido pun ngan sarung bantal 4u2c,tshirt 4u2c,yang penting amik ac jadi abang angkat tu wajib! bangga giler masa tu,time raya kad 4u2c mesti ada,kru,kad agong,sultan brunei...bangga gilerss.hahahhaahah,nanti la aku try cari balik2 kisah2 lama tu hihi...ingat lagi apa saja tentang 4u2c,exist aku gunting wat buku skrap,sayangnya aku rasa buku tu dah tak wujud,yela dulu2 mana faham,seronok main ja,..nantila kalao2 aku jumpa akan ku buatkan entry khas utk semua tu,..err ada ka yang membaca ni,? apa2 ja la,coretan sekadar suka2...okla,nak siap barang2 utk pulang ke desa ni.hehe....


4 comments:

Anonymous said...

hahaha...chantek mug bunga tu...sungguh kretip..
fuyyooo fionaaaaaa...satgi mai keje jgn gantung cd kat leher dah la yer..muahaha

et

ZurHeritage said...

salam wani.. seingat aku, mase sekolah dulu akak hang ade tulis cerpen kat MINDA PELAJAR.. tajuk cerpen tu Oh ZURAIHAN.. hehhehehehe mana aku tu... crite berkisar tentang aku..hihiih.. rase2 akak hang ade softcopy lgi x cerpen tu.. kalo ade, aku nakkk

Angah said...

oh ya ingat lagi hang noo,hahah memang pun crita tu ilham dari crita hang yang selalu aku balik skolah crita kat kak aku,yela dulu kitakan selalu kena buli ngan depa2 semua....tambah2 rahi ..adoyai lawak tui bila ingat,nanti ku tanya kak aku nooo

Unknown said...

sumeet nye pglman akk.nice :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers