kawan2:

Monday, March 7, 2011

ketenangan...


ni chalet yang aku duduk tu....

sempoi,siap ada tempat coci pinggan tepi kolammmm,sambil berenang leh cuci pinggan



ni chalet bersebelahan kami.....






















tempat berehat,,,,........








aleesya n abah.................













aqif yang pantang jumpa air.....











sekitar hari perkelahan atau lebih tepat lagi lepas geram untuk seketika melupakan hal2 kerja antara disinilah tempat aku dan familyku mencari ketenangn,,err bukanla bermaksud hidup tak tenang selamani,...tapi kadangkala menyesakkan jiwa...
kira macam terapi la,.tu yang ada berendam sampai takmau naik-naikke darat,..
destinasi kali ini adalah di chalet salak denai yang terletak di daerah Yan,kedah.
kira dalam 50minit dari umah aku la...tempat ni redup2 ja.kira di kaki gunung jerai la...sepanjang perjalan dari umah aku ke sini ,kami melalui semeling,merbuk,singkir,tanjung jaga,ruat,yan...yeaaa dah sampai.....alhamdullilah chalet ni tak mengecewakan kan kami sekeluarga....so layannnnn jela,cerita panjang pun tak guna,,,.opps lupa nak gtau,kadar sewanya adalah hanya rm60 dari jam 11pagi sampaila 6ptg...so nak berendam sampai kecut dan lebam pun tkkisah....kalao nak bermalam tmbah rm20 jaa.tapi tempat ni selalunya penuh sentiasa disebabkan hanya ada 3 buah rumah je yang menyediakan kemudahan 1rumah untuk 1kolam....apapun terima kasih pada pemilik chalet ni yang begitu kreatif dan memudahkan kaum muslimah yang teringin berendam dalam kolam,kerana kolam ni tak bercampur dengan orang luar...kira private pool la,,,wuiiyoooo

1 comment:

che'Burn@che'Qis said...

fuyoo..bestnyee..tp jaoh gilerr

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers