kawan2:

Sunday, March 6, 2011

kemanisan hidup...

hidup aku manis kerana ada kamu...

kemanisan hidup yang kita,aku rasai...tak akan dinikmati oleh insan lain,

begitu jua kebahagiaan yang orang lain miliki aku tak dapat merasai...

dan begitu juga kepedihan yang aku rasai masih berbekas yang begitu mendalam...

biarpun sehingga kini masih tinggal tanda tanya, akan aku cuba hadapi dengan tenang.

tiada yang dapat lari dari masalah diri...

dan hidup ini usah dipersiakan kerana hidup ini terlalu berharga buat kita manusia.

biarlah manusia yang plastik itu meneruskan wataknya ....



aleesya,...ibu hanya ada aleesya dan ayah....

1 comment:

ZurHeritage said...

wani..maki comel anak hang ni.. suker sgt..dengan rambut curly dia ni...hehehhehe...so cuteeee

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers