kawan2:

Saturday, September 4, 2010

kisah sambot raya...




tahun ni aku dpat merayakan satu syawal 2010 di kampung halamanku sendiri..sudah hampir 3 tahun aku menanti saat ini,bagi pekerja syif macam aku ni terpaksala ikut giliran supaya adil dan saksama hehe...utk persiapan tahun ni hanya sederhana dan ikut bajet..utk mama di kampung aku dah siapkan bekas tempat letak kuih raya ,begitu jua ibu mertoaku di gomeh....cumanya kueh kena isi sendiri hehe.dan untuk aku di umah cukupla sekadar bekas yang kecik sikit..(adaka orang nak mai umahku ni ) ;-)
dan bagi aku semangat raya ni agak berkurangan kerana umur pun dah makin tua..cuma hari raya tahun ni anak aku aleesya takkan keseorangan,ayah ,ibu akan ada disisi aleesya pagi raya ni tao!! cuma acik @ momy ja tkdak kerana beraya di segambot hehehe ..utk acik tak apa kami akan menguplod kan segera gambar2 aksi2 kami berhari raya yeeee...jgn marahhh.
buat kawan2 ku,SALAM AIDILFITRI DAN MOHON MAAF DARI HUJUNG KUKU KAKI SAMPAI UJUNG RAMBUT YA!..........

No comments:

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers