kawan2:

Wednesday, March 10, 2010

Binggung.....


semenjak kebelakangan ni aku rasa cukup binggung ,tertekan memikirkan masalah yang melanda ni.tapi andai kata dari sekarang ku tak ambil tindakan macam sampai bila aku harus hidup dalam keadaan macamni.sampai bila?...
aku pun taksanggup nak berjauhan dengan anak.suami? bab suami jgn tanya.suami..nama pun lelaki,banyak diamnya dari cakapnya.susah kekadang nak ketahui samada setuju atau tidak. aku berharap yang ku ni diberi kesabaran dan mampu berfikir dengan waras walaupun kadang2 aku sendiri pun binggung nak menghadap semua ni.aku paham semua org yang pernah jaga aleesya tetap sayang,tak kurang kasih sayangnya pada dia. ma dia kampung pun sering sebut nama dia,aku paham ma,tapi aku pun buntu.
kekadang dlm hidup ni apa yang Allah bagi kita takkan dapat semua, tak dinafikan semua tu. apa kekurangan yang ku bakal terima semoga Allah akan memurahkan rezeki pada anakku ini. kekadang ku rasasedih sgt sebab aku takmampu nak beri apa yang patut ku beri pada anak dan ibubapa ku seperti orang lain...aku harap Allah akan memberi aku semangat,fikiran positif,kesihatan yang baik untuk aku terus gagahi hidupku dengan anakku...tapi itulah dinama kan dunia,setiap kesempitan,ada saja yang ingin ambil kesempatan pada hamba yang lemah ini.mudah-mudahan hanya Allah yang akan membalas.Aku hanya berserah padaMU-YA ALLAH...

No comments:

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers