kawan2:

Saturday, March 13, 2010

baju jahitan ibu...






ni adalah gambar semasa aleesya kat kg.kebetolan acik pun balik sekali,maka dilansunkan juga majlis kecikkeciklan untk aqif yg akan smbot bday 1tahun pada april ni..dipercepatkan sebulann hihiiii. tapi sayangnya majlis simple je sebab semua org keletihan kerana ptg tu kenduri kesyukuran atas sebab ayahku pun dh keluar dari wad...alhamdullilah,sambutan kenduri sentiasa hangat..mlm tu aleesy melaram dgn gaun yang tak berapa nak kembang buatan ibuuunya..hhihii...sgt eksklusif sampaikan nakpakai pun kena pakai melalui bawah,mksudku pakai dari kaki keatas,gara2 ibu yang taksabar nak menjahit dan tak amik ukuran badan anak..heheheee

No comments:

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers