kawan2:

Monday, July 7, 2014

saya mahu berubah..


semua orang nak berubah,
saya juga nak berubah,...
tapi untuk berubah tak susah,...
asalkan hati kita kuat,
tapi macamana nak bagi hati kuat...
sebab kadang kadang aku juga tak kuat sebagaimana yang dilihat.
takpela,berubah walau tak sepenuhnya,sedikit lama lama menjadi jua....
apapun pemikiran  itu yang harus diubah dahulu,
baru disusuli dengan perbuatan dan tindakan,.

bulan puasa macam ni,selain keja,banyak benda selalu di pikir,
anak,suami pastinya ibubapa,.
apala agaknya mereka sekarang,...
semakin dewasa semakin otak akan berpikiran seperti orang tua,
kalao dulu buat apa benda tak payah nak pikir sgt,tapi sekarang nak buat benda yang simple pon akan pikir banyak banyak sgt,...
atau adakah aku saja yang selalu berpikir,...

hmm melalut dah ,...
ok la slmt berbuka....


sumber pic: google

1 comment:

nita said...

samalah angah, saya pun nak berubah, berubah ke arah kebaikan.. tapi...

betul tu, sekarang ni setiap benda yang kita nak buat mesti kena berfikir dulu kann...(tu yang buat rambut gugur tu..hehehe :P )

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers