kawan2:

Tuesday, July 12, 2011

? dah tersurat...



kelmarin,aku baru mengenali dirimu,

tiap hari ,tiap waktu kita bersama susah senang,tawa duka,.

sewaktu ada gembira,kau yang pertama mengetahui segala,..

tatkala berduka aku yang pertama disisi mu,...

tapi kini sengketa,kesombongan,keegoan,kebongkakkan menjadi sifatmu...

itulah engkau manusia yang ku kenali kini,...lenyap sudah segalanya

terima kasih TUHAN kerana menunjukkan siapa kau yang sebenar...

sememangnya persahabatan kita sudah nokhtah .

dan buat sahabat lain yang masih meneruskan watak pLASTIK di depanku,silakan..

silakan dengan lakonanmu,

silakan dengan kepuraanmu,

silakan dengan kehebatanmu,..



aku sedar,siapalah aku,..

aku tak punya wang ringgit,rupa paras,kehebatan

dan punya kebohongan yang hebat sepertimu..

biarlah aku menyendiri ,membawa diri sendiri.

aku tetap aku,..



No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers