kawan2:

Monday, January 10, 2011

COba2...



yang dalam bungkusan ni khas untuk kekodok bulat! hehehe!








sempena harilahir hero gemas,aku tktau apa yg ku nak hadiahkan.tp aku cobala nak buat homemade coklat konon....kebetulan ronda2 jumpa kedai yang jual coklat seketui bokkk..err maksudnyaa seketul besar gedabak...aku dgn momy (adikku) pun telah membuat eksperimen ala2 amatur yang nak membuat bisnes homemade coklat konon..hahhaaahaa.
aku mcm biasala ,kalao buat,masak apa saja smua nak ekspress rakyat,.dan oleh sebab itula coklat aku tampak mcm tk serata dan kasar...apapun kali pertama,..biasala excited terlebih..
tu yang gambar cekelat tu pun nak edit..padahal nak lindung/sorokkan kecacatan cekelat tu.
untuk hero gemas....selamat hari lahir pada 12hb ni ye...kejutan rasanya tkada kot..anggap je la coklat ni sebagai pra-hadiah(sebb aku tk dapat cari hadiah yang sesuai lagi )..kekekeeeee...
kat mana agaknye nak celebrate yeee?.....



No comments:

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers