kawan2:

Sunday, December 12, 2010

pulang ke kampung...


macam iklan raya pun ada...











gaya anak perantau yang teruja melihat sawah padi..






ketam masak serai,ayam masak mera dan dalca daging...




puding pandan (aku yang buat hehe..)
tapi tembikai tu bukan aku yangtanam la...






udang bosar...



si kecil beraksi berlatar belakangkan sekawan lembu





gambar ais krim yang murah satu bata ni rm2.50 je..puas makan...!




kek sambutan besday abah n makcik n kejayaan along baru2 ni..


Kesempatan balik kampong baru2 ni,aku manfaatkannya dengan pi makan kenduri di kampung bujang,yang mana semua adikbradik,termasuk pakcik,paksu,mteh,along,asha dan aku dapat berkumpul ramai2 dan pi kenduri....dalam pada tu sempat juga kami posing kat tepi bendang tu..hijauuu jaaa...best wooo...dan kepulangan kami juga kerana menghadiri jamuan kesyukuran kakak ku yang baru abih blajaq tu...so meriahla....

No comments:

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers