kawan2:

Tuesday, June 30, 2009

RINdu...


rindu pada aleesya,ibu selalu ingat kat anak ibu,sampaikanayah selalu kata ibu dah tak betol ke sebab selalu cakap sorang2..heheeeheee sapa rindu anak weiii..

tokmama kata aleesya dah pandai bergaya dgn baju pilihan sendiri,mulut pun dah pandai keluar perkataan sebijik-sebijik..tapi takleh jalan lagi...bila agaknya anak ibu nak leh jalan? ibu tak sabaq sgt nak jumpa n peluk aleesya n cubit aleeysa..gerammm betoi.

takpa sabaq,sabaq ni ujian buat ibu n ayah,kami kena redha dengan keadaan ni,mungkin ada rahmatkan sesuatu sebab tu terjadikan...hanya ALLAH yang lebih mengetahui....

Tuesday, June 2, 2009

sayang anak..


aleesya baru baik dari demam campak halus,kata mamaku panas dah takdak cuma ruam2 halus masih belum keluar sepenohnya..kesian kat anak ibu,ibu takdpt jaga anak ibu di waktu mcm ni..

cukup setahun aleesya sambut ulangtahun kat kampung.ibu dan ayah terpaksa sambut awal dgn aleesya,.. dah besaq anak kami,.kami sayang anak kami,hmm sapa tak sayang anak weii.

minggu depan tokma akan bawak aleesya mai sini,ibu dan ayah taksabaq sgt jmpa..cepatla masa berlalu.......

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers