kawan2:

Tuesday, June 30, 2009

RINdu...


rindu pada aleesya,ibu selalu ingat kat anak ibu,sampaikanayah selalu kata ibu dah tak betol ke sebab selalu cakap sorang2..heheeeheee sapa rindu anak weiii..

tokmama kata aleesya dah pandai bergaya dgn baju pilihan sendiri,mulut pun dah pandai keluar perkataan sebijik-sebijik..tapi takleh jalan lagi...bila agaknya anak ibu nak leh jalan? ibu tak sabaq sgt nak jumpa n peluk aleesya n cubit aleeysa..gerammm betoi.

takpa sabaq,sabaq ni ujian buat ibu n ayah,kami kena redha dengan keadaan ni,mungkin ada rahmatkan sesuatu sebab tu terjadikan...hanya ALLAH yang lebih mengetahui....

No comments:

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers