kawan2:

Monday, July 1, 2013

salam...



assalammualaikum,hye,...
nama saya AKASHAH AL ZAFRAN BIN AZHARUDIN
saya dilahirkan pada 5 februari 2013 jam 1012minit pagi di hospital serdang.dengan berat 3.44kg,
disaksikan dengan ayahanda saya yang menemani ibu saya sebaik saja saya disahkan akan keluar bila masa..
Alhamdullilah,saya pun selamat lahir ke dunia,....

terima kasih pada semua,..kerana begitu menanti kehadiran saya..
dan 5hb july ni saya akan berusia 5bulan dengan berat hampir 10kg...
terima kasih ibu,terima kasih ayah...
terimakasih akak saya aleesya az zahra.
terima kasih juga pada pengasuh2 diraja saya ahaaahaaa...
kerana sangat sangat sayangkan saya....
terima kasih atas doa semua....
syukur pada ALLAH...
TERIMA KASIH ALLAH...


2 comments:

The-pinkpeppermint said...

MasyaAllah. Comelllllnye. Dah besar dia! Patut lah ibu lama tak berbelog. Ha ha

ZurHeritage said...

lama sungguh sahabat ku ni menyepikan diri.. sunyi sepi jeee... comey aaihhh baby boy hang nii......

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers