kawan2:

Saturday, May 12, 2012

aku mahu pulang......


aku mahu pulang,
pulang kembali kesana,...
ke asal usulku,..
namun bilakah masa,
aku sendiri tak pasti,...
angin bawalah hajat dan impian ku ini kesana,..
andai aku tak punya waktu,simpankan aku peluang itu,...
manatahu ada sinar yang tetap setia menanti untuk aku,



kalau diikutkan hati ,mau saja aku jerit-jerit untuk luahkan segalanya,...
tapi,tapi....aku tak mampu,..mungkin sudah tertulis aku ini sebagai insan yang perlu membantu orang lain,...
tapi aku:?..
siapa yang bantu,....siapa yang mahu hulurkan pertolongan,...semuanya aku saja yang tahu...
oh Tuhan ,bukakan lah pintu  hati kami,..
tunjukkanlah jalan pada kami....

3 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

kita cam sama je. Kita harus bersyukur sebab Allah SWT kurniakan kita hati yang baik .

salam kenal angah,

YanaHime said...

rindu kg le teww...btw, bukan Mulberri ye Pn Wanie, nak tau tunggguuuuu!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Angah..k.atie doakn trtunaikn hasrat di hati Angah tuk pulang ke kampung(betul ke?)
Sealmat hari Ibu gak Angah...k.atie baru balik semlm.Rindu nk BW..hikhik

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers